Fiecare situatie trebuie gestionata corespunzator

Pentru un business de succes trebuie sa ai in vedere inclusiv recenziile care se scriu despre tine pe pagina ta de facebook sau a brandului tau. Cu alte cuvinte, internetul are un rol important si definitoriu atunci cand oamenii isi fac prima impresie despre brandul tau. Asadar, in acest articol vom discuta despre managementul reputatiei si cum te poate ajuta in acest sens agentia Tudor Communication.

Indiferent ca businessul tau este mai mare sau mai mic, toate sfaturile din acest articol iti vor fi utile astfel incat sa-l poti creste sau sa-ti sporesti vanzarile.

Managementul reputatiei este procesul de monitorizare a rezultatelor online avand ca scop influentarea modului in care utilizarii percep brandul tau. Motivul pentru care companiile si persoanele publice implementeaza strategii de management al reputatiei este ca isi doresc sa-si protejeze sau sa-si refaca imaginea in mediul online.

Indiferent cum iti desfasori activitatea, ca esti angajator, persoana publica sau o companie de e-commerce, oamenii vor cauta informatii despre tine in mediul online. Atat tu, ca business, cat si utilizatorii serviciilor tale pot beneficia de pe urma managementului reputatiei online. Cu toate ca motivele pot diferi in functie de specificul activitatii sau de situatie exista cateva scenarii de baza in care managementul reputatiei poate avea un impact major in viata personala, evolutia business-ului sau a carierei.

Asadar, exista cateva aspecte care iti pot influenta activitatea, printre care:

  • rezultatele negative care te pot pune intr-o lumina nefavorabila;
  • lipsa rezultatelor, ar putea fi un alt aspect care iti poate influenta activitatea in sensul in care daca nu exista informatii despre tine in mediul online sau sunt prea putine exista riscul de a pierde sansa de a prelua controlul asupra imaginii tale online si sa te promovezi exact asa cum iti doresti, asadar, managementul reputatiei te poate ajuta sa transmiti ceea ce doresti celor care te cauta si sa castigi astfel increderea lor;
  • social media prin faptul ca iti poate oferi posibilitatea sa decizi ce informatii sa transmiti despre tine si cum sa interactionezi cu ceilalti;
  • facebook prin faptul ca profilele sunt listate foarte bine si in Google, iar potentialul de business este mare pe aceasta retea sociala;
  • youtube prin faptul ca un procent foarte mare de utilizatori se uita saptamanal la videoclipuri, este o platforma pe care ar trebui sa o iei in considerare;
  • instagram pentru ca pe langa faptul ca este o platforma utilizata pentru a socializa cu prietenii si apropiati, le permite brandurilor sa isi arate latura umana si sa isi inspire audienta.

Asadar, sunt cateva aspecte pe care impreuna cu agentia Tudor Communication le poti valorifica astfel incat afacerea ta sa aibe rezultatele cautate.


Leave a Reply